Mobile Banking
Mobiel bankieren is een dienst die wordt aangeboden door een bank (of andere financiële instelling) waarmee haar klanten financiële transacties op afstand kunnen uitvoeren via een app met behulp van een mobiel apparaat zoals een smartphone of tablet.
Kan ik de limieten van mijn debetkaart aanpassen?
Waar kan ik de betalingslimieten van mijn debetkaart bekijken?
Hoe vraag ik een nieuwe kaartlezer aan?
Wat gebeurt er als mijn apparaat uitvalt terwijl ik een overschrijving uitvoer in de Mobile Banking-applicatie?
Wat is Instant Payment ?
Waar kan ik terecht als ik een probleem heb met Online of Mobile Banking?
Hoe logt u in op de Nagelmackers Mobile Banking App ?
Wat kunt u met onze app doen ?
Van welke voordelen wilt u genieten bij onze bank?
Welke rekeningnummers zijn zichtbaar in Mobile Banking?
Wat als ik mijn smartphone of tablet verlies of verkoop?
Kunnen meerdere gebruikers op hetzelfde toestel inloggen tot Mobile Banking ?
Ik krijg na 5 onjuiste profielcodes het bericht ‘profielcode geblokkeerd’. Wat nu ?
Waar kan ik mijn uitgaven met mijn kredietkaart raadplegen?
Hoe wijzig ik mijn profielcode van Mobile Banking ?
Hoe weet ik zeker dat mijn overschrijving via Mobile Banking wordt uitgevoerd ?
Hoe meld ik mij voor de eerste keer aan in Mobile Banking ?
Hoe kan ik de maandelijkse limiet van mijn kredietkaart verhogen ?