Online Banking

Onze online banking app laat u veilig overschrijvingen uitvoeren, rekeningen betalen, saldi controleren, uw beleggingsportefeuille opvolgen en nog veel meer.

Over welke periode loopt de maandelijkse limiet van een kredietkaart?
Hoeveel kan ik uitgeven met mijn kredietkaart?
Waarom zie ik meer bankkaarten?
Waarom zie ik in het kaartoverzicht soms het kaartnummer en soms het rekeningnummer?
Waar kan ik mijn fiscaal attest voor pensioensparen terugvinden?
Hoe vraag ik een nieuwe kaartlezer aan?
Hoe kan ik een commerciële/technische vraag stellen, een opmerking formuleren, een suggestie doen, een klacht opsturen of een afspraak maken?
Waarom krijg ik een foutmelding als ik een bedrag invoer?
Waarom krijg ik een foutmelding voor de einddatum van een doorlopende opdracht?
Ik wil een waarschuwing (‘alert’) instellen maar krijg een foutmelding over een ontbrekend e-mailadres. Wat nu?
Ik wens een waarschuwing (‘alert’) te krijgen als op een (van mijn) rekening(en) of kredietkaart(en) een transactie gebeurt boven een bepaald bedrag. Waar stel ik dat in?
Ik wens een waarschuwing (‘alert’) te krijgen als het saldo op een (van mijn) rekening(en) of kredietkaart(en) onder een bepaald bedrag zakt. Waar stel ik dat in?
Hoe kan ik het tonen van Details van de bewegingen van de rekeningen permanent maken?
Hoe wijzig ik de taal van mijn Online Banking?
Waarom kan ik sommige overschrijvingen/doorlopende opdrachten in de lijst niet aanvinken?
Waarom staan niet al mijn overschrijvingen in Mijn opdrachten?
Kan ik een punt of een komma invoeren in een bedrag?
Hoe kan ik in Terugkerende overschrijvingsloten cellen kopiëren en plakken uit een Excel-bestand?
Kan ik Online Banking gebruiken op mijn tablet?
Waar kan ik terecht als ik een probleem heb met Online of Mobile Banking?
Hoe activeert u Mobile Banking?
Hoe log ik mij in op Nagelmackers Online Banking?
Van welke voordelen wilt u genieten bij onze bank?
Wat is het verschil tussen een eenmalige belegging in fondsen en een beleggingsplan?
Kan de boeking van de uitgaven gedaan met mijn kredietkaart gevolgen hebben voor de maandelijkse limiet van mijn kaart?
Waar kan ik mijn uitgaven met mijn kredietkaart raadplegen?
Hoe zorg ik ervoor dat de laatst gebruikte rekening automatisch geselecteerd wordt als ik een nieuwe overschrijving uitvoer of hoe stel ik een standaardrekening in voor het uitvoeren van mijn verrichtingen?
Hoe wijzig ik de volgorde waarin mijn rekeningen verschijnen in mijn overzicht?
Hoe teken ik in op een eenmalige belegging in fondsen of een periodiek beleggingsplan?
Hoe stel ik een standaardrekening in voor het uitvoeren van mijn verrichtingen?
Hoe open ik een nieuwe rekening?
Hoe maak ik bepaalde rekeningen zichtbaar of onzichtbaar?
Hoe krijg ik toegang tot Online Banking?
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens (adres, e-mailadres, telefoonnummer) wijzigen ?
Hoe kan ik een doorlopende opdracht wijzigen?
Hoe geef ik een rekening een andere naam?
Hoe beheer in mijn domiciliëringen via Online Banking?
Hoe beheer ik mijn beleggingsplan(nen) in fondsen?
Hoe beheer ik de gebruikslimieten van mijn debet- of kredietkaart?
Contacteer Nagelmackers

Heeft u nog vragen?

Contacteer ons