Klachtenprocedure

Nam u al contact op met uw verkooppunt, maar bent u niet 100% tevreden? In dat geval kunt u terecht bij onze Klachtendienst.
U kunt uw klacht indienen op volgende manieren:

Om een vlugge afhandeling van de klacht te verzekeren is het belangrijk om uw identiteitsgegevens en rekeningnummer(s) te vermelden. Voor bijkomende informatie kunt u ons contacteren op 02/229.77.54.
Bij de behandeling van uw klacht wordt er een dossiernummer toegekend (structuur QXX/XXXX/XXXXX). De klachtendienst zal de klacht behandelen en een antwoord formuleren.

-------

Biedt het antwoord van de Nagelmackers Klachtendienst geen aanvaardbare oplossing voor uw probleem dan kan u met uw probleem terecht bij de bemiddelingsdienst of bij de ombudsman van de betrokken sector.

  • Voor uw klachten over de bancaire diensten:

Bemiddelingsdienst Banken - Krediet - Beleggingen (Ombudsfin)
Deze dienst is bevoegd voor uw bankproblemen. Vergeet niet bij elk contact het klachtnummer te vermelden dat de Nagelmackers Klachtendienst u toekende.

North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2
1000 Brussel
Tel. : +32 2 545 77 70
Fax : +32 2 545 77 79
E-mail : Ombudsman@Ombudsfin.be
 
  • Voor uw klachten over verzekeringsproducten:

Ombudsman van de Verzekeringen
Deze ombudsman is bevoegd voor al uw klachten over verzekeringen, zowel privé als professioneel. Vergeet niet bij elk contact het klachtnummer te vermelden dat de Nagelmackers Klachtendienst u toekende.

OMBUDSMAN VAN DE VERZEKERINGEN
de Meeûssquare 35
1000 Brussel
Tel: +32 2 547 58 71
Fax: +32 2 547 59 75
E-mail : info@ombudsman.as